PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : 21.04.07 Limburger Garde_3000 in SCHOTEN UND LA GLEIZE


Riggs
19.04.2007, 19:51
Beste spelers,



Aanstaande zaterdag 21 april vindt er een dubbele MXP skirm plaats in zowel Schoten alsook La Gleize.



In Schoten zal de dag in het teken staan van de komst van de Nederlandse Luchtmacht die naarstig opzoek zijn naar een tegenstander waarmee zij de krachten kunnen meten. Een aantal van deze heren is in januari al ten tonele verschenen en dat is goed bevallen, een leuke groep. Wie dus zin heeft om zaterdag van de partij te zijn in Schoten dient mij dit middels e-mail te melden.



In La Gleize komt een nieuwe Belgische groep eens poolshoogte nemen op het Band of Brothersveld en ook zien graag ervaren spelers komen die naast ‘the talk the talk’ ook echt ‘walk the walk’ kunnen maken. Aanmelding idem via mij en dan ontvang je alle details.



Het weekend erna ( 28 en 29 april) zullen de cadetten van de Militaire Academie te Breda in La Gleize een bivak houden en de adrenaline komen opzoeken. Ook hier zijn spelers danwel teams met eigen gear welkom om onze toekomstige officieren in spe eens te leren wat wij in huis hebben. Aanmelding via mij.



Hope to see you soon on the battlefield gentlemen!



Christian Petermann

Organisator MXP

sascha
19.04.2007, 19:53
Jemand in La Gleize dabei?

MrBurns
19.04.2007, 20:35
Nicht dabei.

Riggs
19.04.2007, 20:56
Hab hier noch ne Menge zu tun :x

NOSTROMO_166
19.04.2007, 22:08
I a net.
Dieses WE ist Geb.-Party-WE. Freitag UND Samstag.